مزایای تزریق چربی

مزایای تزریق چربی چیست ؟

چربی ها نسبت به سایر فیلرها (مواد پر کننده) انعطاف پذیرتر می باشند و می توانند به طور ایمن در هر جایی از صورت تزریق شوند. آنها حتی می توانند به عنوان جایگزینی مناسب برای مواد قابل تزریق همچون بوتاکس باشند تا ظاهر خطوط و چروک ها در اطراف پیشانی و چشمان شما را بهبود بخشند. البته گاهی به صلاحدید پزشک از تزریق چربی و بوتاکس با هم استفاده می شود.

چربی، منبعی غنی از سلولهای بنیادی می باشد که می تواند به جوانه زدن پوست زیرین در ناحیه ی درمان در طول روند انتقال، کمک کند.

 

نکات منفی تزریق چربی

 

به دلیل اینکه برخی از چربی انتقال داده شده می تواند دوباره به بدن جذب شود، بیش از یک معالجه برای دستیابی به نتایج طولانی مدت دلخواه، مورد نیاز است. گرچه، با یک جراحی ماهرانه، معالجه های آینده معمول نمی باشند و ممکن است تا چندین سال نیازی به این کار نباشد.

پیوند چربی نسبت به فیلرهای ترکیبی صورت بسیار گران قیمت تر می باشند، چرا که رویکرد پیچیده تری دارد. با این حال، این روش (پیوند چربی) با گذر زمان مقرون به صرفه تر خواهد بود، چرا که نتایج طولانی مدت تری دارد.

پیوند چربی بلافاصله نتایج قابل توجهی را ایجاد می کند ولی اثرات کامل به مدت چندین هفته تا زمان ته نشینی تورم، قابل مشاهده نخواهند بود.

 

admin-Drnamdar
admin-Drnamdar
مقالات: 4

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *